Урок - проект
Тема. Краса весняної природи.
Тема. Краса весняної природи.
Мета:
- вчити учнів сприймати змальовані словами образи природи рідної землі у віршованих текстах;
- вчити розуміти красу творів образотворчого мистецтва, збагатити знаннями про художників-пейзажистів;
- викликати інтерес до читання, пошукової діяльності;
- розвивати творчі здібності, збагачувати словниковий запас учнів;
- виховувати любов і шанобливе ставлення до природи рідного краю.
Проблема:
• За допомогою яких засобів люди передають своє захоплення красою весняної природи;
• як захистити від знищення першоцвіти.
Спосіб розв'язання проблеми:
пошук інформації в бібліотеці, інтернеті, пошук літературного матеріалу в періодичній дитячій пресі, використання власних спостережень за природою, допомога батьків у написанні власних творів.
Тип проекту:
- груповий, інформаційно-пошуковий, середньої тривалості, міжпредметний.
Кінцевий продукт:
- створення дитячої книжечки «Чарівна мова природи»,
- організація виставки малюнків «Барви весни»,
- презентація проекту на уроці позакласного читання.
Навчальні предмети: позакласне читання, образотворче мистецтво, природознавство.
Керівник проекту: Юрченко ОВ
Учасники проекту: учні 3 - В класу та їхні батьки.
Етапи проекту
І . Організація проекту
Визначення теми, мети проекту, його тривалості, формулювання проблеми, вибір навчальних предметів.
ІІ. Планування проектної діяльності
1. Визначення джерел інформації (художні книги, дитячі журнали, інтернет, підручники).
2. Об'єднання дітей у творчі групи:
«Журналісти» - проводять опитування серед учнів 3-4 класів школи з метою з’ясувати, яку пору року найбільше полюбляють діти і чому.
«Художники» - шукають інформацію про художників – пейзажистів та репродукції їхніх картин, організовують виставку малюнків «Барви весни».
«Екологи» - шукають інформацію про шляхи збереження першоцвітів.
«Літератори» - шукають твори, в яких описано красу весняної природи; під керівництвом вчителя і за допомогою батьків складають власні твори про красу природи навесні.
ІІІ. Реалізація проекту
Добирання необхідної інформації.
Аналіз та відбір найголовнішого та найцікавішого.
Висновки та пропозиції щодо презентації.
ІV. Результати
Оформлення результатів:
- організація виставки малюнків,
- створення міні-збірки дитячих творів,
- створення стінгазети,
- презентація роботи на уроці позакласного читання.
- вчити учнів сприймати змальовані словами образи природи рідної землі у віршованих текстах;
- вчити розуміти красу творів образотворчого мистецтва, збагатити знаннями про художників-пейзажистів;
- викликати інтерес до читання, пошукової діяльності;
- розвивати творчі здібності, збагачувати словниковий запас учнів;
- виховувати любов і шанобливе ставлення до природи рідного краю.
Проблема:
• За допомогою яких засобів люди передають своє захоплення красою весняної природи;
• як захистити від знищення першоцвіти.
Спосіб розв'язання проблеми:
пошук інформації в бібліотеці, інтернеті, пошук літературного матеріалу в періодичній дитячій пресі, використання власних спостережень за природою, допомога батьків у написанні власних творів.
Тип проекту:
- груповий, інформаційно-пошуковий, середньої тривалості, міжпредметний.
Кінцевий продукт:
- створення дитячої книжечки «Чарівна мова природи»,
- організація виставки малюнків «Барви весни»,
- презентація проекту на уроці позакласного читання.
Навчальні предмети: позакласне читання, образотворче мистецтво, природознавство.
Керівник проекту: Юрченко ОВ
Учасники проекту: учні 3 - В класу та їхні батьки.
Етапи проекту
І . Організація проекту
Визначення теми, мети проекту, його тривалості, формулювання проблеми, вибір навчальних предметів.
ІІ. Планування проектної діяльності
1. Визначення джерел інформації (художні книги, дитячі журнали, інтернет, підручники).
2. Об'єднання дітей у творчі групи:
«Журналісти» - проводять опитування серед учнів 3-4 класів школи з метою з’ясувати, яку пору року найбільше полюбляють діти і чому.
«Художники» - шукають інформацію про художників – пейзажистів та репродукції їхніх картин, організовують виставку малюнків «Барви весни».
«Екологи» - шукають інформацію про шляхи збереження першоцвітів.
«Літератори» - шукають твори, в яких описано красу весняної природи; під керівництвом вчителя і за допомогою батьків складають власні твори про красу природи навесні.
ІІІ. Реалізація проекту
Добирання необхідної інформації.
Аналіз та відбір найголовнішого та найцікавішого.
Висновки та пропозиції щодо презентації.
ІV. Результати
Оформлення результатів:
- організація виставки малюнків,
- створення міні-збірки дитячих творів,
- створення стінгазети,
- презентація роботи на уроці позакласного читання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий