среда, 5 июня 2013 г.


Урок - проект
Тема. 
Краса весняної природи. 
Мета: 
- вчити учнів сприймати змальовані словами образи природи рідної землі у віршованих текстах;
 
- вчити розуміти красу творів образотворчого мистецтва, збагатити знаннями про художників-пейзажистів;
 
- викликати інтерес до читання, пошукової діяльності;
 
- розвивати творчі здібності, збагачувати словниковий запас учнів;
 
- виховувати любов і шанобливе ставлення до природи рідного краю.
 

Проблема:
 
• За допомогою яких засобів люди передають своє захоплення красою весняної природи;
 
• як захистити від знищення першоцвіти.
 

Спосіб розв'язання проблеми:
 
пошук інформації в бібліотеці, інтернеті, пошук літературного матеріалу в періодичній дитячій пресі, використання власних спостережень за природою, допомога батьків у написанні власних творів.
 

Тип проекту:
 
- груповий, інформаційно-пошуковий, середньої тривалості, міжпредметний.
 

Кінцевий продукт:
 
- створення дитячої книжечки «Чарівна мова природи»,
 
- організація виставки малюнків «Барви весни»,
 
- презентація проекту на уроці позакласного читання.
 

Навчальні предмети:
 позакласне читання, образотворче мистецтво, природознавство. 

Керівник проекту:
 Юрченко ОВ
Учасники проекту:
 учні 3 - В класу та їхні батьки. 

Етапи проекту
 
І . Організація проекту
 
Визначення теми, мети проекту, його тривалості, формулювання проблеми, вибір навчальних предметів.
 
ІІ. Планування проектної діяльності
 
1. Визначення джерел інформації (художні книги, дитячі журнали, інтернет, підручники).
 
2. Об'єднання дітей у творчі групи:
 
«Журналісти» - проводять опитування серед учнів 3-4 класів школи з метою з’ясувати, яку пору року найбільше полюбляють діти і чому.
 
«Художники» - шукають інформацію про художників – пейзажистів та репродукції їхніх картин, організовують виставку малюнків «Барви весни».
 
«Екологи» - шукають інформацію про шляхи збереження першоцвітів.
 
«Літератори» - шукають твори, в яких описано красу весняної природи; під керівництвом вчителя і за допомогою батьків складають власні твори про красу природи навесні.
 
ІІІ. Реалізація проекту
 
Добирання необхідної інформації.
 
Аналіз та відбір найголовнішого та найцікавішого.
 
Висновки та пропозиції щодо презентації.
 
ІV. Результати
 
Оформлення результатів:
 
- організація виставки малюнків,
 
- створення міні-збірки дитячих творів,
 
- створення стінгазети,
 
- презентація роботи на уроці позакласного читання.
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий