среда, 5 июня 2013 г.


Вправи для розвитку творчих здібностей.
1.  Драматизація уривку з оповідання.
2.   Добір прислівників до змісту тексту.
3.   Написання уявного листа, який один герой міг надіслати іншому.
4.   Якого б героя ввели до твору ? Навіщо ?
5.   Давно написане оповідання переписати в сучасному стилі.
6.   Написання уявного діалогу, який міг би відбутися між двома героями твору.
7.  Знаходження й читання речень, які можна було б розфарбувати певним кольором або знаходження в тексті відповідного речення до даного кольору.
8.   Читання уривка, що викликає сум, радість, співчуття тощо.
9.  Знаходження епітетів, порівнянь, метафор.
10.    Знаходження слів та словосполучень, вжитих у переносному значенні.
11.    Заміна поданих висловів словами з тексту.
12.    Написання вірша, присвяченого твору.
13.    Складання мелодії на слова вірша й виконання пісні.
14.    Уявляючи себе на місці головного героя, що ти змінив би у собі, у своїх учинках ?
15.    Поділ вірша на уривки, які слід читати з різною інтонацією .
16.    Переказ від зміненої особи.
17.    Придумування рими.
18.    Добір прикметників для опису героя.
19.    Перероблення оповідання в казку.

Комментариев нет:

Отправить комментарий