среда, 5 июня 2013 г.


Види завдань для розвитку логічного мислення.
1.  Гра «Так чи не так?». Учитель  перекручує слова та інформацію, діти виправляють.
2.  Гра «Будь уважним». Коли звучить правильна відповідь, діти плескають в долоні.
3.  Гра «Хто зайвий?». Учитель називає події, імена героїв, серед яких є зайві.
4.  Вибіркове читання: опис, міркування, пошук характеристики образу героя за планом (портрет, дитинство, вдача,характеристика).
5.  Пошук і читання багатоскладових слів (односкладових слів, слів зі злиттям приголосних, з апострофом, тощо).
6.  Закінчення слів: роз…(повідь). Та…(нок), за…(гадка), тощо.
7.  Правильно пронумерувати пункти поданого плану.
8.  Гра «Що я чую? Що я бачу?». Знайти у тексті і зачитати речення.
9.  Скринька запитань «1-й ряд ставить питання, 2-й ряд відповідає, 3-й погоджується або виправляє.»
10.    Знаходження слів, що починаються з певної букви, розташування їх в алфавітному порядку.
11.    Виписати в алфавітному порядку 20 основних слів.
12.    Визначення правди і вигадки (наприклад, у казці).
13.    Читання тексту зі скороченням(учні пропускають речення, без яких зміст залишається зрозумілим).
14.    Знаходження слова, яке найчастіше повторюється. Для чого його використав автор ?
15.    Знаходження рядків, у яких автор висловлює своє ставлення до героя.
16.    Визначення ролі слів зі зменшувальними     суфіксами.
17.    Знаходження рядків, які допомагають нам зрозуміти переживання, внутрішній стан героїв.
18.    Добір прикметників – назв кольорів, якими автор чи діти зображують (осінь, зиму .)
19.    Учитель показує ілюстрації, а учні шукають відповіді уривки в тексті.
20.    Знаходження дієслів, які показують, як іде осінь тощо.
21.    Закінчення речення з тексту.
22.    Вибір прислів’я: з поданих прислів’їв вибрати ті ,які підходять за змістом.
23.    Знаходження в тексті антонімів, синонімів до поданих учителем слів.
24.    Пояснити, чим життя персонажів книжки відрізняється від нашого життя.

Комментариев нет:

Отправить комментарий