Види завдань для розвитку
логічного мислення.
1. Гра «Так чи не так?». Учитель перекручує
слова та інформацію, діти виправляють.
2. Гра «Будь уважним». Коли звучить правильна
відповідь, діти плескають в долоні.
3. Гра «Хто зайвий?». Учитель називає події, імена
героїв, серед яких є зайві.
4. Вибіркове читання: опис, міркування, пошук
характеристики образу героя за планом (портрет, дитинство,
вдача,характеристика).
5. Пошук і читання багатоскладових слів
(односкладових слів, слів зі злиттям приголосних, з апострофом, тощо).
6. Закінчення слів: роз…(повідь). Та…(нок),
за…(гадка), тощо.
7. Правильно пронумерувати пункти поданого плану.
8. Гра «Що я чую? Що я бачу?». Знайти у тексті і
зачитати речення.
9. Скринька запитань «1-й ряд ставить питання, 2-й
ряд відповідає, 3-й погоджується або виправляє.»
10. Знаходження слів, що починаються з
певної букви, розташування їх в алфавітному порядку.
11. Виписати в алфавітному порядку 20
основних слів.
12. Визначення правди і вигадки
(наприклад, у казці).
13. Читання тексту зі скороченням(учні
пропускають речення, без яких зміст залишається зрозумілим).
14. Знаходження слова, яке найчастіше
повторюється. Для чого його використав автор ?
15. Знаходження рядків, у яких автор
висловлює своє ставлення до героя.
16. Визначення ролі слів зі
зменшувальними суфіксами.
17. Знаходження рядків, які допомагають
нам зрозуміти переживання, внутрішній стан героїв.
18. Добір прикметників – назв кольорів,
якими автор чи діти зображують (осінь, зиму .)
19. Учитель показує ілюстрації, а учні
шукають відповіді уривки в тексті.
20. Знаходження дієслів, які показують,
як іде осінь тощо.
21. Закінчення речення з тексту.
22. Вибір прислів’я: з поданих прислів’їв
вибрати ті ,які підходять за змістом.
23. Знаходження в тексті антонімів,
синонімів до поданих учителем слів.
24. Пояснити, чим життя персонажів книжки
відрізняється від нашого життя.
Комментариев нет:
Отправить комментарий